8. Hodnocení činnosti
8.1 Pedagogická oblast
Již tradičně studenti hodnotí na fakultě stavební výuku jak na přednáškách, tak
na cvičeních a v seminářích. Využívá se písemně zpracovaného anketního
lístku, zpětnou vazbu zatím provádí vyučující resp. za výuku předmětu zodpovědná
katedra. Hodnotí se nejen přístup a vlastní činnost pedagoga, ale i zajištění
předmětu učebními pomůckami, vedení konzultací apod. Někteří učitelé si vlastními
dotazníky sami zjišťují postoje studentů ke studiu či k předmětu.
Velmi významně ke zlepšení situace v propustnosti prvních ročníků přispívá
Centrum aktivního učení v matematice, které je financováno výhradně
z průmyslové sféry. Mimo jiné též přispívá ke zmenšení rozdílu mezi připraveností
nově přijatých studentů z gymnázií a středních průmyslových škol. Zvyšuje
se podíl studentů jak v programu magisterském, tak zejména v doktorském,
na činnosti odborných kateder, v zapojení do řešení grantů externích i
interních a v účasti na různých soutěžích.
Kapitola 9