8. Hodnocení činnosti

8.1 Pedagogická oblast

Již tradičně studenti hodnotí na fakultě stavební výuku jak na přednáškách, tak na cvičeních a v seminářích. Využívá se písemně zpracovaného anketního lístku, zpětnou vazbu zatím provádí vyučující resp. za výuku předmětu zodpovědná katedra. Hodnotí se nejen přístup a vlastní činnost pedagoga, ale i zajištění předmětu učebními pomůckami, vedení konzultací apod. Někteří učitelé si vlastními dotazníky sami zjišťují postoje studentů ke studiu či k předmětu.
Velmi významně ke zlepšení situace v propustnosti prvních ročníků přispívá Centrum aktivního učení v matematice, které je financováno výhradně z průmyslové sféry. Mimo jiné též přispívá ke zmenšení rozdílu mezi připraveností nově přijatých studentů z gymnázií a středních průmyslových škol. Zvyšuje se podíl studentů jak v programu magisterském, tak zejména v doktorském, na činnosti odborných kateder, v zapojení do řešení grantů externích i interních a v účasti na různých soutěžích.


Kapitola 9