8. Hodnocení činnosti
8.1 Pedagogická oblast
Již tradičně studenti hodnotí na fakultě stavební výuku jak na přednáškách,
tak na cvičeních a v seminářích. Využívá se písemně zpracovaného anketního
lístku, zpětnou vazbu zatím provádí vyučující resp. za výuku předmětu zodpovědná
katedra. Hodnotí se nejen přístup a vlastní činnost pedagoga, ale i zajištění
předmětu učebními pomůckami, vedení konzultací apod. Někteří učitelé si vlastními
dotazníky sami zjišťují postoje studentů ke studiu či k předmětu.
V roce 2001 byla vyhodnocena celoškolská anketa mezi studenty, organizovaná
pedagogickým odborem rektorátu ČVUT a s jejími výsledky, závěry a doporučeními
byla seznámena akademická obec fakulty.
Velmi významně ke zlepšení situace v propustnosti prvních ročníků přispívá Centrum
aktivního učení v matematice, které je financováno výhradně z průmyslové
sféry. Mimo jiné též přispívá ke zmenšení rozdílu mezi připraveností nově přijatých
studentů z gymnázií a středních průmyslových škol. Zvyšuje se podíl studentů
jak v programu magisterském, tak zejména v doktorském, na činnosti
odborných kateder, v zapojení do řešení grantů externích i interních a
v účasti na různých soutěžích.
Kapitola 9