Informace Výpočetního centra

Pro hlášení poruch, problémy s přístupem nebo další dotazy používejte primárně HelpDesk ČVUT. Pouze v naléhavých případech volejte linku 9700 (HelpDesk FSv).

For help, questions or complaints concerning IT, use primarily HelpDesk CTU . In case of emergency only, please call 9700 (HelpDesk FCE).

20. 10. 2020

Režim plotrovny v Ds-108 v zimním semestru 2020/21 - provozní podmínky.

1. 10. 2020

Byly aktualizované sekce Software ke stažení a Email.

1. 10. 2020

Nabídka grafických tabletů pro zajištění dálkové výuky.

28. 8. 2020

ČSN a ISO normy online.

14. 10. 2019

Nový portál ČVUT o informačních systémech a technologiích - https://ist.cvut.cz/

7. 3. 2019

Nejčastější dotazy ohledně hesla ČVUT. Heslo ČVUT je hlavní přístupové heslo do většiny univerzitních a fakultních systémů. Jeho platnost je z bezpečnostních důvodů časově omezena na 365 dnů od jeho poslední změny. Po uplynutí této doby se heslem nepřihlásíte do žádného systému. Pokud se chcete dozvědět více informací (obecné informace, uživatelské jméno (username), kvalita hesla, první heslo, změna hesla, změna zapomenutého heslo, změna hesla po uplynutí doby platnosti), najdete to na stránkách VIC ČVUT - https://ist.cvut.cz/nase-sluzby/heslo-cvut/

29. 10. 2018

Návod na ovládání řídícího systému.

(jsou zobrazeny všechny zprávy)

Po přihlášení se můžete registrovat k odběru novinek z této stránky.