Informace Výpočetního centra

Pro hlášení poruch, problémy s přístupem nebo další dotazy používejte primárně HelpDesk ČVUT. Pouze v naléhavých případech volejte linku 9700 (HelpDesk FSv).

For help, questions or complaints concerning IT, use primarily HelpDesk CTU . In case of emergency only, please call 9700 (HelpDesk FCE).

Aktuálně

Nový portál ČVUT o informačních systémech a technologiích. https://ist.cvut.cz/

1. 8. 2019

Postup jak nastavit v emailu automatickou odpověď během dovolené (nebo jiné delší nepřítomnosti).

7. 3. 2019

Nejčastější dotazy ohledně hesla ČVUT. Heslo ČVUT je hlavní přístupové heslo do většiny univerzitních a fakultních systémů. Jeho platnost je z bezpečnostních důvodů časově omezena na 365 dnů od jeho poslední změny. Po uplynutí této doby se heslem nepřihlásíte do žádného systému. Pokud se chcete dozvědět více informací (obecné informace, uživatelské jméno (username), kvalita hesla, první heslo, změna hesla, změna zapomenutého heslo, změna hesla po uplynutí doby platnosti), najdete to na stránkách VIC ČVUT - https://ist.cvut.cz/nase-sluzby/heslo-cvut/

20. 2. 2019

Aktualizace návodů, jak pracovat s ekonomickými informacemi.

29. 10. 2018

Návod na ovládání řídícího systému.

25. 4. 2017

Software dostupný zaměstnancům a studentům ČVUT.

25. 4. 2017

Harmonogram plánovaných odstávek IS ČVUT 2019.

17. 2. 2016

Využijte služby fakultního VICu (Výpočetního informačního centra)

(jsou zobrazeny všechny zprávy)